Algemene voorwaarden Plaatjes Shop

Indien u een bestelling plaats bij onze website verklaart u zich akkoord met onderstaande leveringsvoorwaarden.

Orderbevestiging

Zodra u bij ons een bestelling plaatst ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Op de orderbevestiging vindt u een overzicht van de bestelde artikelen en de kosten hiervan, inclusief verzendkosten en BTW.

Bestellen en betalen

Na het definitief maken van de bestelling wordt u doorverwezen naar de pagina afrekenen. Hier kunt u direct de betaling van de bestelling doen.

Zodra het bedrag is ontvangen, wordt uw bestelling binnen 2 werk dagen (mits voorradig) aan een van de postvervoerders POSTNL / Sandd / DPD / DHL aangeboden ter verzending. U krijgt een bericht zodra uw bestelling verstuurd is. Is een bepaald product niet op voorraad dan staat dit bij het specifieke product erbij vermeld. U krijgt altijd een bericht als de levering wat langer duurt dan u van ons gewend bent, met hierbij vermeld de verwachte levertijd. Na verzending van uw bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging ervan en zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerder.  U kunt 24 u per dag uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt door plaatjes shop verwerkt van maandag t/m donderdag, van 18.00-22.00 uur en vrijdag van 09:00-18:00 . Om 17.00 uur worden bestellingen aangeboden aan de postvervoerder. De levertijd bij plaatjes shop is standaard binnen de 2-5 werkdagen (indien voorradig)!

Verzend- en verpakkingskosten

Voor het verzenden van uw bestelling worden de standaard tarieven gehanteerd van de postvervoerders.  Wij berekenen een vergoeding  voor verpakkingskosten zoals verzenddozen en enveloppen.

Ruilen en retourneren

Wij ruilen alleen goederen indien deze niet zijn beschadigd . Pas na retounering van de goederen keren wij het geld uit of sturen we de juiste goederen alsnog naar u op.

Bedenktijd

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ramona@plaatjes.shop. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Klachten / garantie

Heeft u klachten met betrekking tot de geleverde goederen of andere zaken? Neemt u dan binnen 48 uur contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen. In principe heeft u een maand standaard garantie op uw product, deze gaat in bij het in ontvangst nemen van uw product.

Vervoersschade

Alle bestellingen worden door ons conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerders verzonden. Mocht u een beschadigde zending ontvangen dan verzoeken wij u ons hiervan binnen 48 uur na ontvangst in kennis te stellen. Er zal dan een afspraak met u worden gemaakt over het retourneren van de zending en uw producten zullen kosteloos door ons vervangen worden. Let op: verzuimt u ons in te lichten m.b.t. vervoersschade of doet u dit te laat dan vervalt uw recht op garantie. Uiteraard verzoeken wij u de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder ook zelf zorgvuldig in acht te nemen. Indien retourzendingen beschadigd bij ons aankomen en niet conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder zijn verzonden, vervalt uw garantie en behouden wij ons het recht voor u aansprakelijk stellen voor de ontstane schade. Wij bieden u de mogelijkheid de producten verzekerd te verzenden via de postvervoerder.

Overeenkomst

Indien na ontvangst van het op de orderbevestiging vermelde totaalbedrag, levering van uw bestelling niet binnen vier weken heeft plaatsgevonden, heeft u het recht de overeenkomst met ons te ontbinden en kunt u verzoeken om terugbetaling van het door u betaalde bedrag. Dit geldt uitsluitend indien door ons geen andere afspraken met u zijn gemaakt over het tijdstip van levering of als wij verzuimen u in te lichten inzake een mogelijke vertraging bij de levering van artikelen.

Prijsafwijkingen/Productafwijkingen

Wij behouden ons het recht voor op prijsafwijkingen. Wij zullen u bij prijswijzigingen inlichten. U heeft dan de mogelijkheid de koopovereenkomst te ontbinden. Producten kunnen afwijken van de foto bij het product, wij zullen ten allen tijden zorgen dat uw de juiste kwaniteit ontvangt van het bestelde product.

Prijzen/Prijsverhoging

Alle prijzen zijn, tenzij anders aangegeven, in Euro`s uitgedrukt, inclusief omzetbelasting (BTW).
In de webshop zullen gegarandeerd geen prijsverhogingen na de totstandkoming plaatsvinden welke doorberekend worden in diezelfde overeenkomst, tenzij de prijsverhoging het gevolg is van wettelijke regelingen en/of bepalingen.
Indien de prijsverhoging niet het gevolg is van wettelijke regelingen en/of bepalingen, heeft de consument het recht om de overeenkomst op afstand op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat

Privacyverklaring

Plaatjes Shop verklaart hierbij nadrukkelijk dat alle door u verstrekte adresinformatie en persoonsgegevens uitsluitend zullen worden gebruikt ten behoeve van haar eigen administratie en informatieverstrekking. Desbetreffende gegevens worden niet doorverkocht en niet ter beschikking gesteld aan derden.

Geschillen 

De afnemer kan voor vragen en/of klachten mailen middels de Contact-pagina in de webshop. Klachten worden doorgaans binnen 2×24 uur behandeld. Indien dit om enige reden niet mogelijk is wordt de afnemer op de hoogte gesteld van de vertragingsduur, tenzij het gemelde van de afnemer wegens overmacht en/of technische problemen in alle redelijkheid niet eerder gelezen en/of behandeld had kunnen worden.
De afnemer is in de gelegenheid het geschil voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, hetgeen onverlet laat het recht van de afnemer het geschil voor te leggen aan een daartoe bevoegde rechter.

Contact

Heeft u vragen naar aanleiding van wat u op onze site gezien of gelezen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar ramona@plaatjes.shop